Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Rubrik

 
Helgen är över och jag har lydigt att jag skulle ta en paus från arbetet. Åkte till bästa vän igår, pröva av balklänningstoppen och hjälpte till lite med hennes projektarbete som är i slutfasen. Samt var även ute på krogen i Halmstad och hade en bra kväll. Vaknade dessvärre idag efter enbart 3,5 timmars sömn med en liten hes röst och kunde inte somna om. Jag vet någon som kommer sova GOTT i natt!
 
Imorgon funderar jag på att ta mig till stan och köpa kuvert till proverna så jag kan börja med att skicka iväg de jag hittills hunnit med. I övrigt får vi se hur veckan startas.
Photo | Jamie Nelson
 






basebollivet.blogg.se

Usch vad jobbigt att sova så pass lite!! Hoppas du får en bättre natt i natt

Det har varit bra :) Och snart beger vi oss hem och hoppas att det går bättre denna gången haha.

Skrev detta: 2013-03-26 / 12:26:03
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback