Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Snart finns det till försäljning!

Från att ha tagit fram ett alldeles unikt plagg i två olika modeller från scratch, är nu produktionen igång för fullt utomlands av Lie-em´s första kollektion. Det är inte alls långt kvar nu tills man har plagg ute på marknaden man själv har konstruerat upp grunden av. Fruktansvärt roligt och jag längtar så till den dagen så ni anar inte!!
 
Nu är även Lie-em´s hemsida som Emmelie skapat klar för allmänheten, kika in den här.
Själv sitter man och förbereder lite smått med visitkort som jag tänkt beställa i veckan, kanske redan imorgon.
 
 
 






zoida.blogg.se

Nu har jag valt ut 5 st vinnare i dagens blogg, kika in och se om det vart du :)

Skrev detta: 2013-03-05 / 00:24:51
Blogg/Webbsida: http://zoida.blogg.se/
liborius

vad kul!

Skrev detta: 2013-03-05 / 17:55:07
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback