Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Uppenbarelse

Dax att sluta bekymra sig. Något som i flera år har varit en självklarhet att jag ska göra, kom som en uppenbarelse innan idag när jag prata med en vän jag träffat här igenom. Om jag inte kommer in på något till hösten är det inte hela världen. För jag vet vilken väg jag kommer använda mig av istället och det får mig att le bara att tänka på det! Kanske till och med gör det oavsätt. Gissa vad?
 
 






Marielle

aaaaahhmen gryyyymt elleeer!! :DDD samma här! bara ler!!

Svar: Kommer bli så himla roligt :D
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-04-01 / 14:33:11
Blogg/Webbsida: http://mrosetts.com



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback