Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Latest news

Fått gjort lite dittan och dattan.
1. Balklänningen är minsann färdig nu, efter cirka 40 timmar. Härligt!
2. Varit på Gekås och shoppat.
3. Cyklat lite och tittat efter plats att fota på då vi ska ha sista portfoliofotograferingen snart, dvs. om vädret tillåter.
4. Igår började jag på med att pilla med portfolion i form av en hemsida och typiskt nog när jag väl efter ett tag börja tycka att de ändå blev helt okej, så lade webbsidan ner och inget sparades... Tur att jag inte hade kommit längre i alla fall. Blir att börja om på nytt nån dag när jag känner för det!
5. Tackat nej till en utbildningsplats och lyckligtvis också fått reda på att jag blivit antagen på ett annat ställe. Två besked kvar jag vill veta innan jag kan bestämma mig! Pepp!
6. Klippt gräset och självfallet också varit en del av eurovision-yran. Finns en del favoriter trots allt nu när man hört dom några gånger.
 
Inte långt till eventet och det börjar pirra i magen nu. Imorgon ska vi repa och färdigställa det sista inför lördagens stora händelse!!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback