Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lie-em:s modevisning och lansering

NU, nu äntligen ska ni få se det jag designa, konstruera och skapade åt Lie-em förra året! I helhet och inga massa sneak peaks, för det har vi väl ändå fått nog av nu! Igår nämligen på eventet Boost 2013 i Varberg under tre modevisningar lanserade vi våra två plagg vi jobbat fram det senaste året. Dom visades upp av duktiga modeller, fyra styck bar modell ett med olika färg av spetsband i ryggen som man skall kunna köpa till och sedan två modeller som visade upp modell två.
 
Vårt mål är att få bort det där klassiska trädgårds/graviditets -hängselbyxan och anpassa sig mycket bredare. Våra två unika stilar hoppas vi kan nå ut till olika personligheter, form och åldrar och kunna bäras både till vardags och fest. Här har vi dom!!!!
 
 
Dessa byxor kommer alltså då från fabriken som sytt upp efter mina prototyper jag sydde förra året. Jag kommer vissa en del bilder från året som gått, sådana som jag inte kunnat avslöja tidigare. Även ska ni också i veckan få se våra tjusiga shop och imagebilder vi tog för någon vecka sen.
 
Skaparprocessen, lanseringen och alla andra förberedelser är alltså över, men det är ju NU det "hela" börjar. Någon gång i veckan kommer dessa ut till försäljning hos första återförsäljaren (länk) och jag hoppas att dessa hängselbyxor tilltalar dig och att du är sugen på att inhandla dessa sköna byxor och som framförallt är designat av mig, haha ;)
 
Berätta jättegärna din åsikt om plaggen!!
 






Madde Andersson

så fin och speciell blogg du har :) roligt att läsa den :)

Skrev detta: 2013-06-16 / 16:19:17
Blogg/Webbsida: http://ricos.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback