Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Produktfotografering

Igår var det ännu en rolig dag (samt i fantastiskt sommarväder) där jag fick stå bakom kameralinsen och fota en modell som hade på sig våra produkter från Lie-em. Vi var fyra styck som åkte runt och fota både utomhus och inne inför webbshoppen. Måste säga att det blev väldigt fina resultat trots jag ännu inte hunnit redigera bilderna vi ska använda.
 
Efter att ha noga analyserat och experimenterat för att få fram de bättre vinklarna och ljuset m.m. genom det lilla titthål man får, kom en trött Jennifer hem efter drygt 7 timmar. Sedan vaknar igen idag klockan åtta i soffan med kläder och smink på, haha. Oerhört smidigt måste jag säga ändå ;)
 






Michelle Osein

Var gärna med och tävla ett par Solglasögon direkt från Los Angeles. Förlåt om du inte gillar sådana inlägg! Kram :)
http://glossfashion.com/michelleosein/2013/05/07/349/

Skrev detta: 2013-05-08 / 19:36:03
Blogg/Webbsida: http://glossfashion.com/michelleosein/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback