Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Snart där!

 
4 dagar kvar tills eventet/lanseringen av kläderna och jag vill därför försöka nå ut till så många jag kan, att ni är varmt välkomna till Campus Varberg, mellan 10-14 på lördag! Modevisningar, konstutställning, framträdande och mingel m.m. Läs mer och anmäl dig till Facebook-evenemanget "Boost2013 Varberg". De 100 första som anmäler sig till eventet genom att tacka ”JA” på Facebook får en goodiebag vid ankomst.
 
Det börjar alltså sakta men säkert närma sig och det sista bockas snart av. Shopbilderna fick jag klara i helgen och annars har jag till exempel gjort lite på balklänningen (endast en knapp kvar!!!) och varit på kosläpp. Himla mysigt att se glädjen i djuren när de skuttar ut! Likaså kommer det väl bli för mig och Emmelie när lördagen är avklarad, då börjar äventyret på "allvar"!
Photo | Alexi Lubomirski
 






Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Ja :)
Jätte fina bilder, har du tagit dom?

Skrev detta: 2013-05-16 / 13:07:00
Blogg/Webbsida: http://carrosungar.blogg.se
Maja ♥

- Nähä okej! Det ända jag vet är att det ligger på västkusten, haha.

Skrev detta: 2013-05-16 / 19:54:37
Blogg/Webbsida: http://wordsbymaja.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback