Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

19

Ny vecka nya tag, som man brukar säga. Idag har vi börjat på med en ny kurs i skolan, kommunikation och presentationsteknik. Men vi fick även J Lindeberg presentationen framskjuten, vilket va skönt för ännu är man ju inte klar med allt man ska göra för det projektet. Samtidigt har vi också fått en liten uppgift för danska märket NOME Footwear som man jobbar på. SÅ japp! Man har att göra de här sista veckorna innan jul. Just so you know!
Photos | Nikolay Biryukov
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback