Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hur, vad, varför?

Senaste två dagarna. Föreläsning om starten i en designprocess, att göra research, trend-, varumärke och målgruppsanalys. Igår fick vi alla ett märke vi skulle analysera och skapa tre plagg till och idag har vi gjort moodboards genom tematolkning och skapa egen målgrupp utifrån personen som man har jämte sig vid arbetsplatsen, därav i mitt fall härliga Sandra! Stressigt och verkligen en utmaning. Kanske verkar lätt men det är det inte när det väl kommer till kritan, MYCKET man ska tänka på. Imorgon ska de bli mer varumärkessnack!
 






liborius

roligt:D

Svar: Inte helt fel nä :D
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-10-09 / 22:28:34
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback