Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kuligare

Chai-latte, så satans gott! Har du inte druckit detta så pröööva!! Min Espresso House -burk e snart slut :/
 
Illustrator för hela slanten både igår och idag (hade lite avstämning med Svea under gårdagen också om arbetet vi gjort för dom). Idag hade vi mer fokus på att göra egna typsnitt, loggor, förvandla pixlar till vektorgrafik och göra tryck. Hur kul! Imorgon ska vi på spännande trendföreläsning för AW 14/15 på Åhaga. Ännu "kuligare"!?! :P
 
Så, chai-latte då assa. Tror ett glas väntar på mig att fyllas, efter att ha redigerat bilder som fotograferades idag med en urtrevlig tjej och student från Textilhögskolan!
 






basebollivet.blogg.se

Chai latte är så gott men jag måste säga att jag itne hittat någon som slå¨r den på Espresso House, den är killer.

Ja men det ska du verkligen ta åt dig!! :) Du har talang och det är något man inte kan fuska sig till..
Jodå, om vi överlever detta så kan vi nog klara resten av livet tillsammans haha. Det är jag säker på. Jo verkligen, oftast händer det inte SÅ mycket under en off season, inte för oss i alla fall.. jag känner med dem som faktiskt flyttar varje år. Då hade jag tappat det. Det har inte hänt oss än.. TA I TRÄ; MASSOR AV JÄKLA TRÄ!

Skrev detta: 2013-10-02 / 22:47:26
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Det tycker jag att du göra, it's the bomb! :) Tycker den är såååå god. Och min mamma brukar förse mig med burkarna haha.
Absolut - folk är olika och mår bra av olika saker, vill dem leva så är det upp till dem.

Skrev detta: 2013-10-03 / 15:54:59
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback