Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nåt fel va de ju


Ni vet när man vaknar upp och tittar på klockan, ser vad det står men ändå inte fattar vad klockan egentligen är? Ja det hände mig vid åtta-tiden igår kväll när man slumrat till i sängen efteråt man varit på Ica Maxi och storhandlat. Men jaa, det gick ett steg längre än det kan man säga. För helt omedvetet går jag upp och börjar koka makaroner (yeah it´s true!), trots att jag redan ätit och egentligen inte förstår varför jag gör det. Jag bara gjorde det. Det var väl när koktidens slut börja närma sig som jag undra varför jag stod där och koka makaroner (?!?!). Det var också då världens migränsmärta faktiskt ploppa fram från ingenstans, så de va bara att gå och lägga sig igen och hoppas kunna somna fort så man slapp värken. Men ja det gick ingen vidare bra.
 
Så idag har man vart hemma, tagit det lugnt och kurerat mig. Missa nog som tur va inget i skolan, då jag ändå gjort klart mina grovskisser. Samt så har jag ju fått gjort lilla tentan i färgläran i eftermiddag och mår ju betydligt bättre nu också. Nåväl, kanske det är dags för att gå och äta upp makaronerna man så duktigt kokade igår då. Haha.
 
Konstiga saker som händer mig nu för tiden! För bara någon veckan sen i duschen så stod man kämpa för att få ut innehållet i en av flaskorna. Helt plötsligt får man en stor kludd i huvudet och då inser att man inte märkt av att världens "explosion" har förekommit, att kludden hade kommit från taket. Herregud va fort de måste gått och som man skratta!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback