Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

På namnsdagen

Gårdagen var från början helt blank på aktiviteter men trots det blev till en rättså produktiv dag med sysslor. Storstäda, fixa naglarna, laga mat givetvis, försökte mig på ett självporträtt i Illustrator som tog ett tag att göra, kvällsbak av blåbärsmuffins (blev hur goda som helst) och titta på filmen Ted bland annat, grov i munnen den lilla björnen med rolig. Idag vakna man av en liten trevlig surprise i form av ett mail från Nelly.com. Tydligen ville de fira en "speciell" dag idag. Så, undra vad dagen har att erbjuda idag på sin självaste namnsdag, haha hade "ingen aning" om att det var den sjätte oktober idag.
 






Mams

Grattis <3

Svar: Tack du <3
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-10-06 / 18:09:13



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback