Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Uppdatering från ena sidan av Viskan

 
Hallå där, "saknat mig"? Haha. (Ni har mot förmodan ändå kommit in utan nytt resultat i form av inlägg från mig.)  Om inte så kommer jag in här ändå för att snabbt skriva av mig litegrann.
 
De har vart full rulle med projektet för J Lindeberg senaste veckan, och vi är som gått som klara med steg ett nu. En redovisning imorgon för klassen och lärarna om det vi gruppvis kommit fram till. Därefter blir det enskilt jobb i veckor med att skapa produkter utifrån konceptet vi gett liv. Ser framemot det, men måste ändå säga att allt förarbete innan det är fruktansvärt roligt det också! Tänk när tiden väl är inne och man får göra det för sitt egna företag, herregud vilken fin känsla.
 
I helgen tog jag mig också hem till Varberg. Mys med mina goa gubbar och träffa Mikaela för att tjöta en massa ♥
Inte klokt va tiden bara går! Ena stunden är det varmt, andra är träden röd/gula och snart skulle de inte förvåna mig om det börjar snöa och adventsljusstakarna kommit upp. Veckorna bara flyger förbi...
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback