Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Veckans skiss


Veckans enda modeteckning gjordes i väntan på redovisningen för steg ett i J Lindeberg projektet i torsdags. Alla texter, moodboards, material och färgkartor hann vi färdigt med och presentationen gick bra. Lärarna chockade efteråt hur "fulländade" alla vi i klassen är, skoj att höra dom säga! Steg två med produktutvecklingen börjas på nästa veckan men vi fick igår ett kort skarpt projekt i mellan. Ska göras varsitt print inspirerat av lettiska folkdräkter som sedan ska tryckas på ett tyg och visas upp på lettlandsveckan i Limmared. Annorlunda men jaa rätt roligt :) Så blir jobb med de imorgon!
 






Natalie Salazar

va duktig du är :D

Skrev detta: 2013-10-23 / 14:00:13
Blogg/Webbsida: http://natalies.se/
Anna

Vad roligt det låter Jennifer! Låter som att du fortfarande trivs :) Btw bor du i Borås nu? I så fall kanske du har lust att träffas en dag? Vore jättekul :)

Skrev detta: 2013-10-25 / 22:20:27
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback