Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Designat skor till Tommy Hilfiger

I förra veckan blev det officiellt. Har designat skor till det välkända märket Tommy Hilfiger!
Det var det som var det stora projektet under maj månad. När vi fick det ärofyllda uppdraget att samarbeta med Tommy Hilfiger och ta fram skor till en höst och vinter kollektion 15/16, som då kommer finnas ute på marknaden. Det var väldigt kämpigt att få klart under så kort tid, men var riktigt roligt och man kände sig stolt efter man presenterat sin design för produktchef Meida Damayanti och säljchef Mohamed Guissé sista veckan i maj. Ska bli spännande att följa produktutvecklingsarbetet!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback