Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Make each day count

Ja nu är det minsann sommarlov! Sista veckan var väldigt lugn och i torsdags så slutade vi, vilket betyder att nu har man kommit halvvägs. Om ett år är man skolklar efter ca 15,5 år i rad. Inte klokt! Och det året kommer nog gå fortare än någonsin, en termin utbildning och en termin praktik. Så tanken var ju att ta de lugnt i sommar och ladda batterierna. Den tanken sprack ska ni veta! Första och enda jobbansökan inför sommaren skickades för drygt en vecka sen. I måndags var jag på plats på nya jobbet, i kläderiet på Liseberg. Så ja, det blev allt en totalomvändning. Från ingenting till heltid som skräddare och servicepersonal av kläder. Men får man chansen så tar man ju den, även om jag inte riktigt kan kalla sommarlovet för sommarlov längre. Hehe.
Photo: Kwak Ji Young by Zhang Jingna in “Flowers Bloom”
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback