Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sommaruppehåll

Orkar inte hålla uppe sidan längre så ni vet. Det är jobb hela sommaren som gäller (som jag för övrigt trivs väldigt bra på) och när jag väl är ledig vill jag ta vara på den fantastiska tid med allt den har att erbjuda. Så antagligen blir det ett hej till hösten här igen, men vi får se. Är instagram som ni kan hålla ett extra öga på istället nu framöver. Glad sommar kära vänner!
Victoria Zuban by David Benoliel
 






Mams

<3

Skrev detta: 2014-06-22 / 14:52:18



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback