Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det är vi som står bakom Lisebergs framtida uniformer

   Igår var vi på Liseberg! Först liten rundtur innan det öppnade, sedan avslöjades vilket bidrag det var som vunnit.
   Själv fick man mottaga hederspris i form av diplom, bjuden på middag och åka så mycket vi ville därefter,
   inklusive Atmosfear och nya Helix som man var tapper nog att våga sig på. Kort sagt, grym klass vi är och vi
   kommer vara så stolta när vi om några år kan se kläderna vandras runt i mängder inne på Liseberg.
 






Fatma - Grafisk designer

Gud va kul!

Skrev detta: 2014-05-29 / 17:34:28
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback