Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Djuriskt

Några av bilderna från mysig dag på Borås Djurpark förra helgen.
 






Fatma - Grafisk designer

åh va häftigt!

Skrev detta: 2014-05-28 / 16:46:32
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
Mams

Fina bilder! Å lillfjanten e med =)

Skrev detta: 2014-05-29 / 14:38:51



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback