Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

VI VANN LISEBERGS DESIGNTÄVLING


Jag glömde ju berätta.... Precis som rubriken lyder. Vi vann Lisebergs designtävling!!! Så otroligt härligt att det var mödan värt. För den månaden som vi några i skolan jobba med detta, den va inte lätt. Men, bevis att hårt jobb verkligen lönar sig! JIPPI, superduper glad och ska bli så spännande att se vad det blir av det!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback