Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Flyttar till www.designbyjennifers.com

För ni som missat, ny blogg på min andra hemsida! Vi säger därmed hejdå här och jag välkomnar er till www.designbyjennifers.com istället -> GÅ TILL NYA BLOGGEN HÄR!
 
 
 
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback