Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dax att njuta av livet!

Idag har jag städat mitt rum lite. Ändrat om men såklart inte färdig än. Men fått i alla fall de stora möblerna på plats. Men om dom ska stå så är jag inte 100 på. Har annars inte gjort något speciellt. Tiden vara rinner iväg. Varför ska det alltid ta sån kort tid. Nä nu är det dax av att njuta av varje minut. Man får inte slösa bort tiden . Den kan ta slut när som. Låter hemskt kanske men det är ju sant. Nu ska jag gå till bädds. I morgon ( eller idag ) blir det nog en sväng till Mikaela! Gissa vad som händer? Det får ni reda på i ett inlägg som kommer strax ut.

God natt angels!!!






adina

vad bra! :D

godnatt :)!

Skrev detta: 2009-07-21 / 01:51:11
Blogg/Webbsida: http://lillsmuurfen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback