Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

säkert 30 grader i vattnet

Man vakna väl vid 10 eller nåt sånt, åt frukost ute. Sedan gick in och börja städa mitt rum. Sedan vid 2 så åkte vi till stranden. SUPERSKÖNT! säkert 30 grader. Låg hellre i vattnet än att stå upp i luften. Stockholmarna var där + morbror och kusin. Det var som att man inte ville gå upp på land igen. Hade kunnat ligga där hela dagen. :) Till och med pappa badade. Bada en lång stund, sedan upp och åkte hem. Har precis ätit lite fika. Nu ska jag fortsätta städa rummet. På tal om det! GILLAR DU ATT STÄDA? Konstigt nog gillar jag att städa mitt rum, när det gäller. Brukar bli lätt stökigt men sedan när jag börjar städa och plocka i ordning massa saker så fastnar man :) Brukar också hitta lite roliga saker som man inte sätt på länge. Fast det gäller enbart sitt egna rum.









♥ Sandra ♥

Taack :) Skorna var vekrligen kärlek vid första ögonkastet, hehe.



Haft en bra dag?:)

Skrev detta: 2009-07-03 / 18:19:45
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/
♥ Sandra ♥

okej vad härligt =) Hoppas du har haft en mysig dag =)

Skrev detta: 2009-07-03 / 18:32:25
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/
♥ Sandra ♥

Härligt = Jo min dag har varit super den med =)

Skrev detta: 2009-07-03 / 18:47:47
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback