Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

God natt

Betty missa jag en kvart på eftersom jag var så inne i min fördjupningsuppgift XD så titta inte på det. Spela in det sista, men vet någon om det kommer repris?

Förresten det har jag inte sagt här ! Beställde filmerna : Twilight och The Notebook på cdon för någon vecka sen. Fick dom för några dagar sen men fodralet till Twilight var sönder, så har kontaktat cdon och idag fick jag ett nytt på posten :) Så två filmer + en till väntar på mig nu. Någon som vill se dom med mig ?? :D

I morgon är de slöjd första lektionen :D Hoppas man blir färdig ,
för då kan jag ju faktiskt visa mitt mästerverk här :)

Jaja nu är det läggdags!  Godnatt!!








Fanny

Jag vill gärna se dom :) Twilight böckerna är ju så bra och jag vill se filmen fast jag ska nog köpa den själv också:) the notebook har jag sett men den är också jättebra och jag kan se den igen...

Skrev detta: 2009-05-27 / 15:27:25
Emilia

SV. Åh, vad glad jag blir av din kommenatr! :D

Visst kan vi lägga till varandra på bloglovin. Jag lägger till dig nu :)

Skrev detta: 2009-05-27 / 15:39:57
Blogg/Webbsida: http://lifeofteen.blogg.se/
Nikolina

skönt att du vet vad du vill gå o så! :D

Skrev detta: 2009-05-27 / 16:38:34
Blogg/Webbsida: http://mjaubaby.blogg.se/
Mikaela

Svar: Tack älskling!!! <333333333333 :*

Skrev detta: 2009-05-27 / 19:16:55
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback