Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I LOVE BEYONCE<3

Gårdagen var fantastisk. Vi åkte vid halv 6 -6 och vi var framme ungefär vid halv sju. Gick till skandinavium och fick ställa sig i en lång kö. Efter ett tag kom vi in. Vi gick på toa och köpte lite sen gick vi och satt oss på våra platser. Där vi fick sitta ett tag innan "förbandet" kom. Förband och förband kan man väl inte säga. Var två dj:are från 105.3. Typ Hakim och en till. Inte så bra :) Efter dom var klara fick vi vänta ännu längre. Men kl 9 gick det igång. Då ridåerna drog i från varandra och ut genom ett rökmoln kom hon. Första låten som vi själva sa att hon säkert kommer börja med. Var Crazy in Love. SÅ BRA! Och vilken fin klänning. Sen hörde man get me bodied. Åhh och dom dansa som i videon :D lovelove!! Sedan tror jag hon gick ut och några dansare var framme och dansa. Sen kom det en havsvåg och sånt på bildduken bakom och hon kom upp genom golvet i en vit body med en vit kappa. Och sjöng Smash into you och någon till ballad. Och då kom dansarna fram och "förvandlade" det fina vita till en fantastisk fin klänning. Brudliknande med slöja också. Sedan försvann hon igen, sen in igen med en annan dräkt då hon sjungde bl.a. Diva. ahh sen fortsatt det roliga med massa bra låtar , både gamla och nya. Hon bytte kläder några gånger. Man fick även se när hon var liten. En youtube film där man fick se alla som har härmat beyonces dans i single ladies. Något som också var riktigt häftigt var att det var helt svart sen blev det ljust uppe i taket och där hängde hon i en sele typ och gick över publiken så där i luften till en liten scen i mitten. Där hon dansa och sjöng låtar. I en låt så man att hon blev lite chockad, vi fick sjunga lite men vi sjungde ännu mer än vad hon trodde och det var kul. Även att hon blev väldigt glad och tacksam när vi börja klappa men sluta aldrig. Det var en helt fantastisk upplevelse och det hela sluta med att hon sa :   I am         I am         I am                    Yours!
Och så åkte hon ner i golvet :)
Några låtar jag mer kommer ihåg nu på rak arm är : If I were a boy, Radio, Ego , At last , Upgrade you, Halo , Beautiful Liar,  check on it , listen, baby boy , irreplaceable, broken hearted girl och såklart single ladies. ahh har missat några!

Helt otroligt och kommer aldrig glömma denna kvällen !

Här kommer bilder!



get me bodied

smash into you


if I were a boy


at last

I´m yours <3


Och det var vi som var där !

 


Beyonce äger, inget mer att säga!!!







Mikaela

Håller med dig!! <3

Skrev detta: 2009-05-12 / 20:04:03
Nina Kartal

jaa herregud så bra det var!



du har jättebra bilder ju, men de går inte att öppna. om det skulle gå hade jag kunna ta de till min blogg och länka till dej?

Skrev detta: 2009-05-12 / 23:57:43
Blogg/Webbsida: http://ninakartal.blogg.se/
Nina Kartal

så, jag kopierar de nu, länkar till dig också :) kolla in strax så e de klart :D

Skrev detta: 2009-05-13 / 18:44:02
Blogg/Webbsida: http://ninakartal.blogg.se/
Nina Kartal

åh, älskar det sista; I am.... I am.. yours!

Skrev detta: 2009-05-13 / 18:54:15
Blogg/Webbsida: http://ninakartal.blogg.se/
erika

Såg henne i stockolm och hon var grym!:)

Skrev detta: 2009-05-15 / 19:21:25
Blogg/Webbsida: http://forstaaprilbarnet.devote.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback