Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Igår gjorde jag massa sommriga grejer. Jag sola i bikini, jag åt en geisha glass, klippte gräset, låg i hängmatta, åt grillat m.m. Det är bara havet som väntar på mig nu. Igår kväll såg jag på robinsson och det var ju ellinor som tog hem segern. Var det rätt?? Man hade ju inte trott på henne men hon har ju ändå klarat sig i genom tävling så varför skulle hon inte vara en värdig vinnare. Man kanske tycker en annan för att hon inte stått ut så mycket som dom andra har gjort alltså hon inte har syns i tv lika mycket. Jag tycker det var en okej vinnare! Sedan efter robinsson satte jag på The notebook eller som den heter på svenska: Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta. Har sett den innan, men gud vad filmen är bra. Rekommenderas verkligen!! Så himla fin berättelse och så sorglig. Är verkligen med bland mina topp 10.

Idag ska vi på morsdag middag hos mormor och morfar, så får gå och göra mig i ordning nu.

DVD Film: Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta







Rebecca

Har velat se den filmen :)

Skrev detta: 2009-05-31 / 14:48:18
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Emina och Maria

sv: Japp vi har lagt till dig nu :D

vad ska du göra ikväll? :)

Skrev detta: 2009-05-31 / 16:07:58
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
marie

Jaa hoppas det... Jag tyckte ändå hon var värdig, hon kanske bara spelade svag i början. Fast jarmo var ju en bra överlevare

Skrev detta: 2009-05-31 / 18:36:59
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
amanda du vet vem:)

nej lite överdrev du no när du sa att den inte blev bra i skolan idag DEN VAR JU SKIIIIIIITSNYGG ja jag vill då fortfarande ha den liksom vem vill inte ha en äkta jennifer svensson by svensson:)förresten jag tycker det nog är dags för project runway att ha lite yngre deltagare jag skulle direkt SIGN YOU IN i alla fall:)

Skrev detta: 2009-06-01 / 17:21:51



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback