Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kvällsblogga!

Kvällsblogga lite :D har inget bättre för mig! Ska leta upp lite fina bilder och fixa en design kanske. Lite av varje :) Bara för att fördriva tiden. Man kan ju ändå inte somna och det vill jag inte heller redan nu X). För sjutton det är fredag och jag sitter vid dator kvart i elva! Jaja det får gå ibland, det är faktisk rätt mysigt :)

Någon mer som bara sitter vid dator nu?






Anonym

have a nice day :)

Skrev detta: 2009-05-15 / 23:25:21
Blogg/Webbsida: http://merigulin.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback