Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lördag förmiddag...

Idag blev dom lite chockade att jag redan var uppe kl 9. Men jag var pigg så varför ligga kvar i sängen då.

Konstiga drömmar i natt. Båda handla om som hände igår. Jag duscha igår kväll och den första drömmen var att jag vaknade i drömmen då att jag var fortfarande kvar i duschen. Jag hade somnat i duschen. Och shit vad det kändes verkligen. Det känns nästa som att det var så det var i går. Men om man tänker efter så låg jag och kolla tv och sånt efter :) . Den andra drömmen handla om den bikini jag skrev om i förra inlägget (den längst ner ) att jag ville så gärna ha den. Så jag beställde en sån i drömmen, men precis jag hade beställt den visa det säga att det var lejonkungen på. Jag vill ju inte ha en bikini med ett lejon på så då vill jag inte ha den längre men då kunde jag inte avbeställa den :) Sicka problem!! Drömmde nog en dröm till men den kommer jag inte ihåg.

Sitter och äter frukost nu. Om en timme är jag i väg och klipper mig :) YES!
Undra hur mycket det blir :D. Man får ta allt som det kommer, men att allt det slitna ska bort. det är ett måste.






Anonym

ja eller hur :D

Skrev detta: 2009-05-09 / 10:54:02
Blogg/Webbsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Anonym

hehe okej ;)

Skrev detta: 2009-05-09 / 11:12:17
Blogg/Webbsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback