Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

NP + klipp mm

Idag hade vi först elevens val vilket är engelska. Sen var det nationellt i matte. Usch det gick nog faktisk riktigt dåligt, men kan ju inte säga så innan jag sett det. Men känns som det gick dåligt. Och GUD vad SVÅRT det var !!! Tycker till och med att engelska som jag har svårt för var lättare än detta. Ahh men redovisa rätt bra så får säkert massa poäng för det, hoppas jag i alla fall. FY :( Vill veta det nu, jag som har VG i matte, fast i och för sig tror jag nog inte det sänkts för det känns som det gick bra på förra och muntliga kommer snart och det kommer nog gå bättre.
Ni som också gjorde nationellt idag, hur tycker ni det gick? SVÅRT ELLER?

Jaja inget man kan göra åt nu. Mer än man får vara en jäkel på det muntliga.
Men vem vet det kanske gick bättre än jag annar.
Efter det var det no, då jag gjorde fördjupning i fysik. På tal om fysik har vi ju nationella i det nästa vecka.
Sen var det mat, skottegryta. Usch inte jättegott precis. Potatisen var mjuk som bara den, köttfärsen såg ut som kattmat och det var typ en liter vatten på tallriken. Nää ingen höjdare.. Sen såg vi no- film på matten. Gympa sist då och hade uppvärmning hela lektionen, vilket blev då jägarboll. Man stod bara rakt upp och ned och en meter framför hade man en med boll. Men vad gör den? jo kastar bollen bollen på någon annan längre bort. Så satt på bänken och slappa ;) Hade vikarie som inte brydde sig, stod bara och kolla på killarna som var kvar och spela. Gick hem och shit var det blåste.

Har ringt och bokat klippning!! äntligen!! Redan på lördag blir jag snygg i håret igen. Min kusin klipper mig men hon är på jorden runt resa så har vart borta i ett tag och kommer nog inte hem innan nån gång i juli. Så man måste ju klippa sig nu. Man har liksom glömt av att klippa sig så ni vill inte veta hur min hår ser ut på nära håll! XD
Och snart blir det nog färgning med. Men ingen vet när!!

Nu ska jag gå och fika.. See ya later !!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback