Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

ESC




Som sagt så har jag tvättat massa fönster idag. Sedan åt jag en pistachglass. Har precis ätit kvällsmat nu. En exotisk planka som jag och pappa var nere och hämta i affären. Mamma fyller år i morgon men det gör även farmor så vi firade henne lite ikväll med god mat. Ahh och väldigt gott var det. Mycket mätt! Om någon timmen timme börjar ESC. Man får börja ladda i soffan :) Skulle också vara någon bra film, men den får man kanske spela in eller skita i för man måste se ESC (en stor tradition) :) Sen är det ju robinsson med :( jaja XD. Att dom lägger allt bra samma dag :) TV-freak! XD Haha

Men ESC blir det i alla fall KL 21.00!!! Någon mer som ska se ?

Här är startordningen!

1. Litauen
2. Israel
3. Frankrike
4. Sverige
5. Kroatien
6. Portugal
7. Island
8. Grekland
9. Armenien
10. Ryssland
11. Azerbajdzjan
12. Bosnien-Herzegovina
13. Moldavien
14. Malta
15. Estland
16. Danmark
17. Tyskland
18. Turkiet
19. Albanien
20. Norge
21. Ukraina
22. Rumänien
23. Storbrittanien
24. Finland
25. Spanien

HEJA HEJA!!







Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv, ja verkligen :D

Skrev detta: 2009-05-16 / 21:19:28
Blogg/Webbsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Rita

Fin blogg du har! :D Och vad kul att du la in turordningen, innan hade jag bara koll på att Sverige startade 4:a, hihi (a)

Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas du får en bra dag imorgon, kramkram Rita <3

Skrev detta: 2009-05-16 / 23:03:06
Blogg/Webbsida: http://ritas.blogg.se/
Jennie

Hej! Kika in på min blogg om du har lust! Håller på med en frågestund så fråga vad du vill!

Fin blogg förresten!

Kram Jen.

Skrev detta: 2009-05-16 / 23:21:35
Blogg/Webbsida: http://jenniesdiary.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback