Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lumpen trendenser



Jag lovar! Det är snart slut på mina trendinlägg...... Bra/dåligt?

Idag har dagen vart helt okey. Åter i skolan nu efter resan, då första lektionen var textil. Kom äntligen fram lite på min kjol jag gör. Är klar till stor del av mönstret och har nu också tagit hem mönster, tyg, foder. Så på lovet kommer jag göra en del har jag bestämt :)

Sedan hade vi klassråd kort efter, där jag var ordförande. Haha meningslöst! Åkte till den andra skolan och åt och hade engelska. Inställd lektion där efter så var hemma redan kvart i tre.

Nu ska jag ta tag i och läsa en liten tysk bok, (för att man är tvungen). Sedan får man förmodligen mat och sen ska faktiskt jag och mamma på modevisning, de ni! Haha får la se om det är något att hurra för...

Byebye angels...







bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

Skrev detta: 2010-03-29 / 21:43:39
Blogg/Webbsida: http://www.lovemercury.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback