Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Eurovision song contest - Finalen!!!



Synd att inte Anna gick vidare. Första gången sverige inte kom med i finalen. Undra hur Anna känner sig 
just nu :S. Men ikväll går vi ändå igång på den stora finalen och här ovan ser ni alla bidragen. Många bra!
Men vilken är allra bäst? Hmm Vem tycker ni? Själv tycker jag att någon av dessa länder jag nämner
nedan ska få bli vinnaren enligt mig. Håller ni med?

Belgien - Me and my guitar


Georgien - Shine

Cypern - Life looks better in spring

Israel - Milim

Serbien - Ovo Je Balkan

Tyskland - Satellite

Fast det klart här är såå många bra så jag vet inte riktigt, men helst någon av dessa (tror jag)
Israel, Belgien och Tyskland är nog bäst :P
Vem tycker du ska vinna Eurovision Song Contest 2010??







Casper

HEJA RUMÄNIEN! :D <3333 SKIT BRA LÅT! :D

Skrev detta: 2010-05-29 / 19:34:24
Blogg/Webbsida: http://caspere.blogg.se/
F O T O - S o f i a

Cool blogg!;)

Skrev detta: 2010-05-29 / 22:35:52
Blogg/Webbsida: http://fotostyle.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback