Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I´m here again

Jo, jag lever fortfarande! Folk har börjat undra vart jag tagit vägen så antar jag får börja blogga lite smått nu igen. Trycket i skolan börjar lugna ner sig nu som tur är. Troligen redovisningsdax imorgon och så har jag lite panik med en svenska uppgift, men annars är det nog finfint. TROR JAG! Börjar få i ordning lite på alla julklappar man ska köpa med. Känner på mig att detta kommer bli en rolig jul med alla klappar tomten ska dela ut, för roliga klappar förväntar man (förhoppningsvis) glad miner. Var i stan en vända innan med Kajsa och titta ut lite julklappar som man kan tänkas köpa senare i veckan. Himla tråkigt att det ska vara så dystert väder bara när det har belyst stan med all julbelysning överallt. Trodde aldrig jag skulle säga detta, men nu får snön gärna komma! Fick riktiga julkänslan när jag kom hem. Julmusik, doft av julbak och massa gubbar med röda små luvor som åkt fram idag.

Yes nu har jag skrivit av mig för idag. Avslutar kvällen med att bjuda er på Idolvinnaren 2011 Amanda Fondells låt. Så bra, så rätt att hon vann..


Tycker du det var rätt som vann?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback