Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Glädjetårar

Mitt internet på datorn krånglar så sitter nu med min mobil för första gången och skriver inlägg, imponerande va! Får se om jag lyckas publicera det med bara ;)

Nu är alla stora skolarbeten klara. Så himla skönt så nu ska man få ha de roligt i helgen, dvs slippa plugga. Men roligare än vanligt blir det faktiskt också. FÖR imorgon är de ju då textil hela dagen, kommer förmodligen klippa i tyget till jackan. Sedan efteråt på kvällen händer de nåt som man längtat efter länge...
... Nästan ett helt år har hon vart borta och rest runt i världen och besökt varenda världsdel. Nu imorgon kväll ska vi äntligen få hämta hem min syster igen! Glädjetårar!

Sedan på lördag ska man på kalas hos Mikaela och därefter på söndagen blir de förmodligen julklappsshopping med henne.

Bästa helgen på länge!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback