Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modetrend -ränder

Ränder, ränder och ränder. Syntes på massor av visningar på både Londons, Milanos och New Yorks modevecka. Randiga plagg såsom klänningar, toppar och kjolar. Det kan både vara på bredden, längden och diagonalen. Gärna draperande och tillsammans med det knalliga färgerna blir detta en riktig höjdare! HETT

Märken med ränder är tex. Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Badgley Mischka, Oscar de la Renta, Jason Wu, Moschino, Prada, Jaeger London, David Koma, Julien MacDonald och Jill Sander.


Jason Wu | Jill Sander | Marc by Marc Jacobs | Marc Jacobs | Jill Sander | Badgley Mischka | Marc by Marc Jacobs


Jill Sander | David Koma | Marc by Marc Jacobs | Prada | Prada | Moschino | Jill Sander


Man i rand. Från Marc by Marc Jacobs och Steven Alan. = Lite klenare







Vinessa

Löv it:)

Skrev detta: 2011-01-22 / 11:09:11
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback