Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Herrtrender höst/vinter 2012

Acne | Asos | Nelly
 
Trotsar inläggen om damtrender och slänger in ett inlägg för herrar för denna säsong, höst/vinter 2012. Det vi bland annat kan se är att stilen är mer avslappnad men tillsammans med ett uppdressat stuk. Få fram detta genom t.ex. massa stickat, västar, vinrött, brunt, byxor med pressveck, bomberjackan, duffeln, en stickad mössa, lager på lager, slipsen, sjalar, eleganta kängor och definitivt en lång skärpförsedd rock som du kan bära över/tillsammans med en tunnare dunjacka för att hålla värmen när det börjar bli kyligt.
 
Detta blir det enda herrtrend-inlägget för denna säsong, men kommer ändra och lägga mer större vikt på detta nästa år.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback