Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hösttrend 12 - Dekorativ krage

Asos | Asos | Top Shop | Nelly | Gina Tricot | Gina Tricot
 
En trend som ni säkert har lagt märke till ute i butikerna är den dekorativa kragen, både på plagg men främst i halsbandstypen. Med en sådan krage får man oftast enkelt fram en mer lyxig och damig elegans, vilket är något stort på tapeten denna höst.
 
Själv köpte man en för knappt en månad sen nu, på Indiska. Se det [här]! Finns även i fler färger.
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: nej, men i wish! ;)

Skrev detta: 2012-09-30 / 15:29:51
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
F R I D A - M A R I A

Så himla snygga!

Skrev detta: 2012-10-03 / 18:43:52
Blogg/Webbsida: http://frida-maria.com



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback