Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

NORDISK DESIGNSKOLA!!!

Igår var dagen jag fick mitt sista antagningsbesked på de skolor jag sökt och gjort arbetsprover till i vår. Jag hade fått reda på redan med start i början av maj att jag blivit antagen på någon skola här och där, men hela tiden jämfört varandra och tackat nej till den jag minst ville till och sedan fått skjuta på att svara på den andra. Hela tiden dock så hade jag en skola i minnet, det vill säga den skolan jag allra helst ville komma in på. Att jag måste bara få veta det beskedet innan jag helt kan bestämma mig!
 
Hoppet och glädjetårar sprudlade fram först för några veckor sedan då de ringde från Nordisk Designskola att jag fick komma på intervju, väntan har sen dess varit "lång" och igår fick jag ju som sagt beskedet. JAG ÄR ANTAGEN PÅ NORDISK DESIGNSKOLA!!!!
 
Är så otroligt överlycklig av detta svar så ni anar inte. Trodde först inte det var sant, men efter att ha läst texten några gånger så insåg jag, jag har kommit in, till hösten börjar jag plugga en två-årig designutbildning, jag ska flytta till Borås, gå på den skolan som jag insett är perfekt för mig, jag kan påbörja min dröm och få göra det jag älskar! Så fruktansvärt skönt att äntligen få veta och ärligt talat så har jag faktiskt känt i flera månader att jag kommer ha turen på min sida.
 
Som ni säkert förstår följer bloggen med mig, därav denna nya kategori där ni sedan kommer få ta del av skoltiden och annat som hör till
 
 
Kan inte sluta le!
 






Fatma

Grattis!!

Skrev detta: 2013-06-13 / 23:20:49
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
Anna

Svar: Ja jag är övertygad om att det kommer att bli toppen där! Har varit i deras lokaler och kollat och stämningen och inspirationen verkar vara på topp!! :)

Jag har tagit min kandidatexamen nu och sökt till de två masterprogrammen som jag kan gå, men har inte bestämt mig för hur jag ska göra än. Sedan gäller det ju att komma in med. Så vad jag gör till hösten är fortfarande inte bestämt!

Skrev detta: 2013-06-18 / 18:46:50
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback