Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

27/4

Skolan idag. Lika jobbig måndag som den brukar vara. Som några vet så är jag fortfarande inte frisk. Igår hade jag vart sjuk i 3 veckor. Men är nog på bättringsvägen nu tror jag. Tar medicin men har haft så fruktansvärt ont i bröstet idag. Och när man hostar jaa då gör det ju ännu ondare. I morgon är det prov i so, de andra i klassen hade det innan påsklovet så och då var jag ju sjuk så i morgon är det min tur. Har suttit och plugga i eftermiddag och ska göra det en stund nu med. Sen blir det att titta på inför Eurovision song contest och Project Runway. Sen blir det att sova och bara hoppas att jag blir bättre.









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback