Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Beyonce till London

Beyoncé ska till London och uppträda i november och det firade
100 tjejer med att dansa i en svart body till single ladies mitt i piccadilly cirkus.
Tycker det låter jättecoolt. Skulle vilja gå på konserten här i sverige, men kommer det bli av?
Titta här, dansar ju exakt likadant som beyonce gör och de gör det ju samtidigt med.
Shit vad roligt det hade vart att vara med och dansa där.
Ska kanske börja i dans någon gång, om ni är intresserade att veta det :)















Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback