Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen..

Dagen har la inte vart nåt att hurra för precis, skolan som vanligt, hade prov i so och som vanligt kändes det bra. Hem efter gympan, var inte med men fick en uppgift i alla fall. Sluta tidigare. Suttit vid tv:n och datorn. Ätit mat ,,ah inget mer. Jippi kan man väl inte säga. I morgon frå jag f*n göra nåt kul med dagen.

Andra avenyn sluta precis. Så synd att han inte hann att säga var hon var någonstans, men det är tv vi snackar om och sånt händer alltid där.

God natt allihopa,, (((idag har ni även gjort så att det är rekord igen i statistiken, kul att ni läser !! )))






Leia

Så bra, det är samma här. =)

Kram

Skrev detta: 2009-04-28 / 21:57:37
Blogg/Webbsida: http://onlyforever.blogg.se/
Lisa

hoppas att resultatet också blev bra=)

Skrev detta: 2009-04-28 / 22:18:33
Blogg/Webbsida: http://lisani.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback