Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det är nästan sommar!

Låg i sängen till 08.50 idag.Temadagen idag var ju promenad och vi börja gå kl 09.50 med fika och mat på vägen. Mätt och belåten så var man hemma redan vid 13.00. Jag satt och kolla på King Kong, en sån sorglig film enligt mig. Har sån lust att åka och krama om en apa.Och det har jag bestämt att jag ska göra nån gång i livet. Men man får nöja sig med dom två på altanen än så länge. Ja jag fikade samtigt, åt kärleksmums och muffins. Och mmmm dom var goda. Efter filmen var slut gick jag ut och la mig på gräsmatten med bara en t-shirt, mamma kom ut och sa: sov inte nu! Men om man ligger så skönt i sommarsolen kan man inte låta bli. Så ahh är lite nyvaken nu :) Ikväll blir det duschen, mat och room service. Inget annat planerat.

King Kong får: 5/5 en så bra film, spännande och sorglig. Bra skådespelare, men apan bäst :) Tycker dock inte att apan ska dö i slutet men det var bra sagt i slutet att det var skönheten som dödade odjuret.

Sorry men inget mer inlägg för dagen.

Ha det bra allihopa!!!








lejla

min dag har varit bra, dindå?

Skrev detta: 2009-04-01 / 18:14:34
Missextra

Ohja, din blogg är jätte bra!:)

Skrev detta: 2009-04-01 / 20:43:03
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/
Mikaela

HAHAHHA håller med dig vill inte heller att han ska dö! <33

Skrev detta: 2009-04-01 / 20:48:16
Casper

Hej Nu har jag bytt blogg. Nu heter jag www.jontecappe.blogg.se

Skrev detta: 2009-04-02 / 10:34:27
Blogg/Webbsida: http://jontecappe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback