Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

GEKÅS

(läs förra inlägget först) , hem och sedan iväg igen till GEKÅS, Japp! Vet ni vad det är ni som bor lite längre bort?? Jo det är skandinaviens största varuhus och är några mil från där jag bor. Billigt och bra! Så köpte lite sånt man kan behöva och lite gott och så, titta nedan. Brukar inte köpa så mycket där eftersom jag bor så nära men det gick ändå över 500- lappen idag. Ajaj ! :) Köpte bland annat hårfärg, ska blondera det igen, men inte än. Om nån månad kanske eller mer. Vi får se. Köpte också en baddräkt, det var längesen man hade på sig en sån. Men i år var det dax igen. Och turkost med, en av sommarens hetaste färger. Kanske att jag köper en bikini sen i sommar, så man blir lite brun på magen också. Var lite kul denna gången också för att Mikaela skulle också dit idag med sin mamma så vi prata till oss så vi träffades och gick runt lite.

Hemma igen då, åt en gekåspizza. Sedan satte jag mig här,, ska plugga på matte nu. Har nationella i morgon. Matte B, Så snälla håll tummarna för mig!! Tack! Inget på tv idag mer än room service men spelar in det på vår boxer så kan se det sen nån gång.





Hiss eller Diss ??

(mer info om stället, gå in på http://www.gekas.se/ )







frida

åå det är roligt att på på gekås, fast förra gången jag var där glömde jag vart jag ställde vagnen...

Skrev detta: 2009-04-22 / 21:43:57
Blogg/Webbsida: http://pieceeofme.blogg.se/
Casper

Oj du handlade mer är dubbelt så mycket som mig! :P



Plus att jag såg dig där! xD

Skrev detta: 2009-04-23 / 16:00:35
Blogg/Webbsida: http://madebycappe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback