Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Knack knack i fyrkanten!! :)

Hejhej!!! Idag börja dagen med hemkunskap, då vi gjorde piroger och våfflor. Orka bara en pirog, tog med mig en hem och en våffla. Ahh sen var dagen som vanlig. Sista var vi ute och gick tipspromenad. Ohh shit var varmt det var. Tempraturen visa på 25.4 :) låter bra!!! Men var lite jobbigt, dum som man är så hade man bara svart på sig..Hem sedan och fika "rejält" :D haha.. Så blev väldigt lite kvällsmat. Inget på tv idag. Har snackat med Mikan som kanske kommer i morgon .. JIPPI!!! hoppas hoppas hoppas...

Såg innan på trappan en liten myra som släppa på ett torrfoder från kattmaten. Och så långt den kom, var snäll och hjäpte han lite så han inte behövde slösa på alla krafter :)

Man känner verkligen att våren är här och sommaren kommer snart. Varmt är här och det blommar på träden. Så fint det kommer bli. Själv har man en favorit i trädgården som kommer nån gång juli-augusti. Nån lilja av nåt slag,
Har ni någon favoritblomma?

Ska nog gå ut en stund nu...

Puss & Kram // Jennifer








liza

tack<3

Skrev detta: 2009-04-29 / 20:00:36
Blogg/Webbsida: http://lizalii.blogg.se/
Anonym

fin header du har :)

Skrev detta: 2009-04-29 / 20:07:50
Blogg/Webbsida: http://merigulin.blogg.se/
Anonym

haha, aag visst :)

Skrev detta: 2009-04-29 / 20:45:10
Blogg/Webbsida: http://merigulin.blogg.se/
Anonym

naaw, tack så jätte mkt, lagt till dig nu .:)

Skrev detta: 2009-04-29 / 20:48:10
Blogg/Webbsida: http://merigulin.blogg.se/
Mikaela

KOMMER!!! :D <33333333333333333333333333

Skrev detta: 2009-04-30 / 15:04:32



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback