Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Min klänning jag gjort!

Idag var jag i skolan igen, lika jobbigt som igår med hostan och vad hes jag låter ibland. Första lektionen var syslöjd som jag inte haft på länge, eftersom jag vart sjuk, lov, fjällen och sånt. Har även syslöjd varannan vecka så det är bäst att man kommer på dom lektionerna. Blev klar med min klänning idag. Tror det kommer gå bra för den i betyget. Den blev bra, sen också att jag hade en idé medans läraren gjorde en annan, men sen ändra vi till min och hon sa klart och tydligt att min idé blev mycket bättre. Bilden på klänningen finns nedan. Inget intressant hände annars i skolan idag. Moppen starta, hem och sen iväg igen till .... (läs nästa inlägg :)



Vad tycker ni ?

Gillar att den blev lite pösig på det guldiga. Sedan blir den mycket finare med en detalj.



Trackback