Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modevisning idag!

Skolan idag och dagen börja med nationellt i matte. Gick nog bra, vet några rätt i alla fall. Sedan hade vi en snabbis i No, och sen var det ut och städa i trafiken :( Brukar göra det en gång om året med skolan. Men var rätt lite idag, gött! Fick ett ställe lite utanför där inte så många är. Efter det skulle man gå och käka korv med bröd som de bjöd på och dom som känner mig väl vet ju att jag inte gillar korv så blev bara ett bröd och en dricka för mig. Bild sen och började skissa på min teckning, vilket blir av en känd målning (alla ska göra det) . Själv känner jag inte igen den. Gympa, men blev en slapp en, var bara ute och gick litegrann och fick veta lite om origentering (eller hur det nu stavas). Hem och åt lite och titta på room service.

Ikväll ska jag på modevisning , JIPPI :) berättar mer om den när jag kommer hem igen sen..

Hej så länge!






Fanny

Det stavas orientering :)

Skrev detta: 2009-04-23 / 17:26:02



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback