Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu då??

Sov länge idag med :)
 Idag har jag vart ute en stund,
ätit en kitkat glass,
vart inne och städat i mitt rum,
har fixat så jag kan få ljudet från datorn i högtalarna,
 ätit grillat
och nu fixat lite med bloggen!!!

Tycker ni det blev bra att jag byta diamantbakgrunden?
Blev en mycket mjukare känsla för ögonen.

Men ser det fortfarande dumt ut i mac datorerna???
Kommentera!!!

Måste få så att grunderna ser bra ut i alla datorer först,,sen tar jag mig an det andra!!!

Hej så länge!!!







Linda Frisk

Låter som att du har haft en bra dag:) Ha en fortsatt trevlig kväll:)

Skrev detta: 2009-04-13 / 21:33:13
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Mikaela

Ja det gör det.. :( Puss

Skrev detta: 2009-04-14 / 16:30:59



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback