Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Påskafton

Åkte till Mikaela efter frukost. Var längesen jag såg henne, så idag hade vi en prata-dag. Gick på standen en stund och bara var ute i det fina vädret. När jag kom hem var det räkor och lax på altanen. Titta på robinsson och filmen The wedding date. Den var bra, har sett den förr. Får 5. Känner att jag är väldigt generös med film poängen. Är nästan ingen idé att göra det med filmerna. För det är nästan så att jag gillar alla filmer jag ser. Dagens film gav sån lycka när man ser att två personer älskar varandra. Hoppas jag får uppleva det :)  Någon som såg filmen? Vad tyckte ni?
Är det någon som sett Dagboken -jag sökte dig och fann mitt hjärta eller the notebook som den med heter??
Den är också en sån djup film i förälskelse. Mer än dagens film. Mysigt att titta på sådana filmer. Eller?
Har fått veta att designen ser bra ut i några datorer i landet. Undra vad jag ska göra för att få den snygg i Mikaelas mac med. Någon som har varit med om samma grej? Berätta gärna det för mig! Fattar inte, den såg inte alls ut som här. Det var mer än en decimeter mellan menyn och inläggen och flikarna där uppe var inte alls som här utan var som länkar. Även rubrikerna hade inte samma stil. Vad ska jag göra? F*n vad lugn jag känner mig. Sitter här framför datorn, det är helt tyst i huset, de enda man hör är raketer utanför och ljudet från datorn. Sitter bara och tänker och skriver typ i slow-motion. Nu ska jag gå och tvätta mig och krypa ner i sängen och tänka vidare. Till exempel vad man ska göra av livet. vad ska man satsa på. Var ska jag tillbringa dessa dyrbara minuter någonstans. Ha en fortsatt trevlig påsk alla underbara läsare. Så ses vi senare idag!! (eftersom kl är över 12) God natt






Linda Frisk

Verkar som att du har haft en bra dag:)

Skrev detta: 2009-04-12 / 01:04:46
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
josse

hahha :D

Skrev detta: 2009-04-12 / 10:32:48
Blogg/Webbsida: http://fino.blogg.se/
Mikaela

Hahaha det löser sig säkert med designen!!

Jag såg också både på robinsson och filmen.

Önskade att vi skulle kunna ha varit längre! Tittade på brasan från stranden ensam istället för med dig :( Puss på dig och ses senare !! <333

Skrev detta: 2009-04-12 / 11:41:30
josse

japp det ska jag igen! :)

jaha vad kul! Vart då? :)

Skrev detta: 2009-04-12 / 12:21:12
Blogg/Webbsida: http://fino.blogg.se/
adelina

sv: haha ingen aning :O tror det berodde på att jag "svara" på dessies inlägg och dessie är ju en känd bloggare!

Skrev detta: 2009-04-12 / 12:43:16
Blogg/Webbsida: http://adelinaadelina.blogg.se/
Emma "Miss Perfect"

jag hoppas jag kommer in på jensen :)

sj?

Skrev detta: 2009-04-12 / 14:17:23
Blogg/Webbsida: http://emmsanatpea.blogg.se/
Casper

Den ser likadan ut i min mac. Det är störande. Men man förstår att du och Mikaela är släkt för hon har också sett alla filmer i världen xD

Skrev detta: 2009-04-12 / 19:19:09
Blogg/Webbsida: http://cappppe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback