Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stockholm i bilder..



I Odd molly butiken..



Detta bland annat finns i Bageriet...



Hatar hästar gör jag men lite speciellt är det om en kunglig häst kommer skuttande i Rosendal...



Vaktbyte vid Slottet..



Nu kommer Lilians tårta...



Fullt av Varbergare på Stockholms tågcentral...

Några bilder blev det.. Snart kommer det på vad jag har köpt :)







Mikaela

Vad snygg odd molly butiken blev skulle vilja sen den.

Grattis till lilla lillian!! <3

Skrev detta: 2009-04-19 / 12:45:07
Casper

Coola bilder! :D

Skrev detta: 2009-04-19 / 17:53:56



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback