Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stockholm!!! Nu kommer jag..

Jaa inte nu kanske men i morgon, men hinner inte skriva innan. Så nästa gång vi ses är på lördag tror jag. Om jag orkar annars blir det på söndag. Åker i morgon vid 10 och är åker hem igen på lördag. Allt hoppas jag är packat nu, ska bara i med min "feta" plånbok :) För shoppa ska jag ju göra! Inte lite heller :) Hoppas jag i alla fall, kan ju inte va den dära gamla vanliga tänkarn för då är det väl bevisat att jag har någon sjukdom av något slag :D Ahh men ni får läsa min blogg lite i alla fall (hoppas jag) .

Tänkte att jag kan ha en lång frågestund. Så ställ en fråga eller mer så svarar jag på dom när jag är hemma. Så har ni något att göra när jag går runt och "storshoppar".


SES







Laura!

Sv: Haha jaa visst är den grym :)

Skrev detta: 2009-04-15 / 08:49:45
Blogg/Webbsida: http://fluffyy.blogg.se/
Missextra

Tycker du att din blogg behöver mer uppmärksamhet? I såna fall så har jag en veckans blogg tävling i min blogg nu, det är bara kommentera att du vill vara med i inlägget så är du med.



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

Skrev detta: 2009-04-15 / 16:51:16
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/
Linda Frisk

Hppas du får det kul i sthlm:)

Skrev detta: 2009-04-15 / 18:08:37
Blogg/Webbsida: http://lindafrisk.blogg.se/
Missextra

Oh, vad kul med Stockholm! Shoppa tills du stupar nu:)

Skrev detta: 2009-04-16 / 20:41:36
Blogg/Webbsida: http://carrosfashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback